lördag 2 januari 2010

Gamla härliga fönster

Jag städade ur skjulet för någon månad sen och skulle slänga lite skrot men så fick jag se några mycket tjusiga fönster. Dom vill jag ha upp på väggen! Så jag funderade en stund vad man skulle kunna göra med dom. För jag ville att de skulle va något som gick i den gamla slitna stilen. Jag fick tag på några gamla tidningar från 50 talet. Så jag satte mig ner och klippte och klistrade ihop massor av artiklar och reklamer. Sen skrapade jag och tvättade fönstren. Men lite otur va att de fanns inte glas i varje så de va bara att skära till. Sen satte jag dit tidningsartiklarna och slängde upp på väggen!




Den här sitter på övervåningen i vårt Relaxrum.



Den här sitter på väggen i vardagsrummet.



Här har ni min favorit. En ruta för herr, dam, serier och lantbruk... Den är noga placerad över mitt gamla pottskåp!




Dessa följade tavlorna sitter på toaletten så man kan sitta och kika på gamla notiser i lugn och ro...





1 kommentar:

  1. Avundsjuk!!!! Får se om det inte kan bli nåt liknande på Berge i framtiden ;))
    Kram

    SvaraRadera